Charlotte, fallos och transaktivism i prime time-TV

Vad är Charlotte Perelli?

En kvinna?
En man?
Eller kanske något annat?
Kanske en hjälte?

När denna queera varelses konturer uppenbarar sig i introdelen av numret och hen handfast greppar tag om den diamantprydda mikrofonen och sliter loss den från stativet kan man göra ett kort och koncist konstaterande: Hen tar kuken/fallos och kör. Svårare än så behöver inte en feminstisk/psykoanalytisk läsning av Charlottes framträdande vara.
ETT FRAMTRÄDANDE SOM JAG GILLAR STARKT!

Kommentarer
Postat av: jesse

nä fy fan johan, sluta upp med det där genast., inte analyserandet av charlotte men får jag veta att du tittat på schlager en gång till då jävlar. jag känner mig uppretad, hua. förresten varför vill du inte hjälpa mig att förstå v.woolfs romanideal, jag fixar det inte. puss

2008-03-19 @ 11:43:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0